Wybrać plecak dla dziecka który będzie nie tylko funkcjonalny, bezpieczny i spełniał kryteria ergonomii – nie jest łatwo. Dołóżmy jeszcze do tego, żeby taki plecak był niedrogi. Bo przecież nie wydamy 200zł na plecak dla przedszkolaka. Sprawa wydaje się być naprawdę trudna.
Przygotowaliśmy ranking miejsc, gdzie zamówić niedrogie i naprawdę ładne plecaki dla dzieci.
– sklepy specjalistyczne (które oferują plecaki szkolne z odpowiednio dobraną konstrukcją) – sklepy ogólno-biurowe – aukcje internetowe (allegro, e-bay) – markety internetowe (Domodi, Shopee, Zalando) | Warto zastanowić się gdzie kupujemy plecak dla dziecka? Czy jest to miejsce godne zaufania? Czy daje na gwarancję producenta? Czy obowiązuje praw zwrotu comanjmniej 30 dni, na przetestowanie plecaka przez dziecko? |
Sklep ekspercki z plecakami NR1 w internecie czyli wybór internautów
Plecak.net to jeden z niewielu sklepów oferujących plecaki i tylko plecaki. Nie znajdziemy tutaj toreb, portfelików dla dzieci, bucików, czapek, kosmetyków – TYLKO plecaki w różnych kategoriach.
ZOBACZ: plecaki dla dzieci w wieku przedszkolnym na Plecak.net
Prezentowane tutaj plecaki to często modele z motywami z bajek dla dzieci. Ulubione seriale. Zabawki z bohaterami kreskówek. Wszystkie te elementy znajdziemy na plecakach dziecięcych prezentowany powyżej na plecak.net.
Tematy szkolne dla rodziców
Wewnątrzszkolny System Oceniania
Regulamin WSO (Wewnątrzszkolny System Oceniania) określa warunki i sposób oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów.
Szczegółowy regulamin WSO.
Poniżej przedstawiamy kilka punktów regulamniu ważnych dla ucznia, rodzica i nauczyciela.
Ocenianiu podlegają:
– osiągnięcia edukacyjne ucznia,
– zachowanie ucznia.
Oceny bieżące, oceny klasyfikacyjne śródroczne i oceny końcoworoczne w klasach IV – VI ustala się według następującej skali
– celujący, bardzo dobry, dobry, dostateczny, dopuszczający, niedostateczny
Ocenę zachowania ucznia kl. IV – VI śródroczną i końcoworoczną ustala się według następującej skali
– wzorowe, bardzo dobre, dobre, poprawne, nieodpowiednie, naganne
W klasach I – III charakter i metody oceniania są te same, co w klasach starszych. Nie stosuje się skali sześciostopniowej. Obowiązuje ocena opisowa. Podstawą oceny opisowej jest systematyczna i wnikliwa obserwacja dziecka na wielu płaszczyznach, prowadzona przez nauczyciela. Wyniki obserwacji winny być udokumentowane notatkami z obserwacji i wytworami prac ucznia.
W klasach I – III śródroczne i roczne oceny klasyfikacyjne zachowania są ocenami opisowymi.
Zasady sprawdzania osiągnięć i postępów ucznia.
1. Sprawdzanie osiągnięć i postępów ucznia cechuje obiektywizm indywidualizacja,konsekwencja, systematyczność i jawność.
2. Po opracowaniu poszczególnych działów programowych dokonuje się sprawdzenia wiedzy w formie testów lub prac klasowych.
3. Każdą pracę klasową poprzedza lekcja powtórzeniowa z podaniem wymagań edukacyjnych i kryteriów oceny.
4. Prace klasowe są zapowiadane, co najmniej na tydzień przed wyznaczonym terminem (z zapisem w dzienniku).
5. Kartkówka z ostatniej lekcji może odbywać się bez zapowiedzi i trwać około 15 minut. Sprawdzian z trzech ostatnich lekcji do 20 minut zapowiedziany).
6. Nauczyciel oddaje uczniom ocenioną pracę w terminie dwutygodniowym
7. Jednego dnia może odbyć się jedna praca klasowa.
8. Tygodniowo mogą odbyć się maksymalnie dwie prace klasowe.
9. Nauczyciel nie jest zobowiązany do zapowiedzenia kartkówki.
10. Nie ma ograniczeń, co do ilości kartkówek w ciągu tygodnia.
Informowanie uczniów i rodziców o postępach i osiągnięciach.
1. Oceny są jawne zarówno dla uczniów jak i dla rodziców (prawnych opiekunów).
2. Uczeń informowany jest o ocenie w chwili jej wystawienia.
3. Na prośbę ucznia lub jego rodziców (prawnych opiekunów) nauczyciel wystawiający ocenę powinien ją uzasadnić. Na wniosek ucznia lub jego rodziców (prawnych opiekunów) sprawdzone i ocenione pisemne prace klasowe są do wglądu rodziców u nauczyciela przedmiotu w ciągu danego roku szkolnego.
4. Rodzice są informowani o ocenach i postępach uczniów na wywiadówkach.
5. Na miesiąc przed kwalifikacyjnym posiedzeniem rady pedagogicznej poszczególni nauczyciele są zobowiązani do ustnego poinformowania ucznia o grożących mu ocenach niedostatecznych, a wychowawca klasy informuje o tym rodziców pisemnie.
6. Na tydzień przed kwalifikacyjnym posiedzeniem rady pedagogicznej nauczyciele poszczególnych przedmiotów są zobowiązani do poinformowania ucznia o wystawionej ocenie semestralnej.
7. Oceny szkolne wpisuje się do dzienniczka ucznia (z podpisem).
8. O osiągnięciach w nauce i zachowaniu rodzice mogą być informowani w czasie rozmów indywidualnych w szkole.
9. Po zakończeniu semestru I i II wyróżniający się w nauce i zachowaniu uczniowie otrzymują publiczne pochwały (przed całą szkołą).
10. Uczniowie klas I – III wyróżniający się w klasie dobrymi wynikami otrzymują odznakę „Wzorowy Uczeń” a ich fotografie zostają umieszczone w gablocie szkolnej.
11. Rodzicom uczniów kończących szkołę podstawową z wyróżnieniem wręcza się listy pochwalne podczas uroczystości pożegnalnej.
Powyższy blok tematyczny został przygotowany przy współpracy z serwisem: Exams.edu.pl